Salvest keskendub ekspordis jõukatele turgudele
Salvesti ekspordijuhi Meelis Leidti sõnul moodustas eksport 2017. aastal ligi 18% Salvesti käibest ning lastetoidu müük välisturgudel aitas teenida üle kahe kolmandiku kogu ekspordikäibest.
Lisaks Baltimaadele on Salvesti lastetooted üha rohkem saadaval ka Skandinaavia riikides, kuid Salvesti tooteid eksporditakse ka Kreekasse, Ukrainasse, Moldovasse, Valgevenesse, Venemaale, Aserbaidžaani ja Kasahstani.
„Kõige eksootilisem Salvesti tooteid müüv turg on jätkuvalt Ghana, kus meie Salvest Baby tooted on jõukamate tarbijate seas võitmas üha laiemat poolehoidu,“ sõnas ta.
2017. aastal oli teine suurim tootegrupp Salvesti ekspordikäibes ketšup, kuid 2018. aasta jooksul tõotavad selle asemel üheks suurimaks ekspordiartikliks saada Smushie Salvesti Smushie supersmuutid. Pärast 2017. aasta novembris turule jõudmist võeti need kohe müüki Prantsusmaa kauplustesse ning täna saavad seda osta juba ka Soome, Läti, Leedu, Sloveenia, Kreeka ja isegi Hong Kongi tarbijad. Peatselt lisanduvad listi veel Saksamaa, Rootsi ja veel mõned riigid.
„Oleme Smushiet tutvustanud viimase kuue kuu jooksul juba neljal rahvusvahelisel messil ning raske töö ja suur investeering annavad juba esimesi vilju. Suure tõenäosusega avaneb meil lähiajal võimalus alustada Smushie müüki Ameerika Ühendriikides ning see on kindlasti alles algus,“ tundis Leidt rõõmu Smushie heast käekäigust.