Silikaat Grupi tegevjuht Jaak Saarniit kirjutas, et Järve Keskus on asunud projekteerima keskuse uuendamist ning hetkel käib eskiisi kooskõlastamine, mille käigus on Tallinna linnaplaneerimise amet ja Nõmme linnaosa kogu avaldanud soovi, et projektis oleks ära märgitud ka uuendatud keskuse ja seni veel otsustamata raudtee perspektiivse jaama ühendussõlme visualiseeritud lahendus.

"Me ei ole põhimõtteliselt selle vastu, küll aga sooviks teada, millises ajalises raamistikus ja kas põhimõtteliselt üldse võiks nimetatud peatuse rajamine kõne alla tulla," küsis Saarniit.

Selle teemaga on tema sõnul erinevatel aegadel erinevates instantsides (AS Eesti Liinirongid, ministeerium, Tallinna Linnavalitsus) tegeletud, on toimunud rida konsultatiivseid kohtumisi ja linna ülesandel ideena ka visualiseeritud. Ühest sellisest plaanist kirjutas Eesti Päevaleht 2012. aastal.

Saarniidu sõnul on Järve keskuse sisemine rekonstrueerimine ja uuendamine kavas läbi viia aastatel 2020-2021. "Seoses rendipindade ja parkimise korraldamise osalisele muutmisele, eriti keskuse tagumisel küljel, lisanduvad vaba aja veetmise funktsioonid ja uued ankurrentnikud, mis omakorda suurendab keskuse külastatavust ja vajadust paremini keskuse juurde pääseda."

"Arvestades meie asukohta Tallinna liiklussuundades Kristiine ja Nõmme linnaosade piirimail ning eelkõige olulisust laiemas vaates Nõmme linnaosa elanike teenindusüksusena, siis seoses sellega on ka rongiliikluses meie klientide lähtekohad Saue, Laagri, Pääsküla, Kivimäe, Nõmme ja teised asumid," ütles Saarniit.

"Külastajate eelistatud ootus on jõuda keskuseni mugavalt rongiga, mis omakorda vähendab koormust linna teedel. Sellise võimaluse olemasolu korral eelistavad seda ka paljud autot kasutavad kliendid," lisas ta ettepanekus.