Elisale järgneb Telia 32 protsendiga ja Tele2 26 protsendiga. Elisa puhul laeti ainuüksi 27,3 protsenti ZEN kõnekaartidele.

Elisa erakliendiüksuse ja juhatuse liikme Andrus Hiiepuu sõnul on turu suurima kõneaja laadimise taga klientide rahulolu Elisa hindade ja teenuse kvaliteedi osas. Hiiepuu sõnab, et inimesed eelistavad jätkuvalt Elisa kõnekaarte, kuna Elisa pakub kiiret ja kvaliteetset internetti ning soodsaid teenuspakette. „Kõnekaardi puhul saab klient igal kuul valida enda vajadustest lähtuvalt uue paketi või internetipileti ja kuna kõnekaardi kasutamiseks pole vaja lepingut sõlmida, siis on see populaarne ka noorte seas.“

Kõnekaartide kasutajad on toonud välja, et eelistavad kõnekaarti lepingulise teenuse asemel, sest sellega puuduvad lepingulised kohustused ning kõik kulud on kliendi kontrolli all.

Kliendid eelistavad kõnekaarti kui makselahendust, sest see aitab hoida kulusid kontrolli all ning pakub vabadust. Igaüks saab ise valida, kui palju kõneaega iga kuu kaardile laeb või ei lae üldse, sest ka sellisel juhul on klient endiselt kättesaadav.

Nielseni uuring on koostatud viimase kvartali kõnekaardi edasimüüginumbrite alusel.