Nagu õigele krüptofirmale kohane, on ka Lympol enda toote tuvustamiseks olemas whitepaper, vastav Telegrami grupp, kus kasutajatelt tagasisidet küsitakse jne. Idee on lahendada probleem, kus praegu kogutakse küll üle maailma kõvasti inimeste terviseandmeid erinevate seadmete abil (nt Fitbiti kellad), aga see info on a) killustunud erinevate firmade vahel b) kasutajatel ei ole oma andmete üle kontrolli ega võimalust nende pealt teenida.

Toodet pole, varandus aga juba koos

Lympo korraldas veebruaris ICO, millega koguti investoritelt soovitud 12,7 miljonit dollarit. ICO järel on aga firma väärtus veel kordades tõusnud ning nüüdseks on jõutud turukapitalisatsioonini 91 miljonit dollarit. Märkimisväärne, kui arvestada, et firma pole veel sisuliselt mingit toodet välja arendanud. Enne, kui tokeneid osta, peaks kindlasti firma äriplaani põhjalikult uurima.

Dallas Mavericks tundub igatahes plaani uskuvat, täna andis korvpalliklubi teada, et on Lympoga sõlminud kolmeaastase koostööleppe. Ka Mavericks arendab plokiahelaprojekte, mida nad loodavad Lympoga integreerida, näiteks tahavad nad hakata krüptoraha eest pileteid ja meeneid müüma.

"Mavericksil on Lympoga sama missioon - luua tervem maailm, kasutades selleks uusimat tehnoloogiat," teatas korvpalliklubi omanik Mark Cuban.

Aprillis õnnestus firmal oma reklaamnäoks saada ka tennisestaar Caroline Wozniacki. Eestis registreeriti firma Latgala OÜ alles jaanuari lõpus. Firma juhatuses on Lympo asutaja Ada Jonušė.

Sisuliselt alternatiivraha

Lympo plaani kohasel kasutataks terviseandmete kogumise ja kasutamise probleemi lahendamiseks Ethereumi plokiahela tehnoloogiat. Viimane garanteerib teadupärast, et andmeid ei saa manipuleerida. Terviseandmeid endid aga plokiahelasse panna ei saa, tunnistatakse whitepaper'is. Seda seetõttu, et selliste andmete kustutamise õigus ja kohustus on mitmel pool maailmas, sh EL-is seadustatud, aga plokiahelast pole füüsiliselt võimalik midagi kustutada.

Plokiahela peale lähevad hoopis tehingud, mida inimesed peaks Lympo abil oma terviseandmetega tegema. Asi on tehtud nö mänguliseks. Näiteks korraldab mõni tossufirma jooksuvõistluse. Kui Lympo kasutajad seal osalevad, saavad nad tokeneid, millega saab siis edaspidi mõne teise Lympoga liitunud firma teenuseid või kaupu osta. Sisuliselt saaks Lympo tokenitest paralleelraha, mida kasutataks "ökosüsteemi" sees.

Osa tokeneid suunatakse kasvule ja uute äride liitmisele Lympo võrgustikku. Tokenitega saaks veel ka osta osalusi "ökosüsteemis" olevates firmades. Märtsis jõutigi tokenite müümise faasi, kolmandas kvartalis peaks ka äpp välja tulema.