Loominguliste lennugraafikutega SmartLynx on saanud rekordarvu kaebusi. Novatoursile sellest ei piisa, koostöö jätkub
Aastaga on Eesti tarbijad esitanud SmartLynxi lennufirma vastu 142 kaebust, kõigil juhul põhjuseks lennu hilinemine üle kolme tunni. Ehkki lennufirma punktuaalsus on Tallinna lennujaama viletsamate seas, ei kavatse SmartLynxi oma tšarterlendude partnerina kasutav reisikorraldaja Novatours nendega koostööd lõpetada, kirjutab ERR.
Möödunud aasta aprillikuus oli lennufirma täpsus (ehk lennud ei hilinenud rohkem kui 15 minutit) 72 protsenti. See tähendab, et üle veerandi ettevõtte lendudest hilines.
Vaatamata pidevate tehniliste rikete tõttu hilinevatele lendudele - mis sageli on edasi lükkunud ka kümme tundi või järgmisesse päeva -, kasutab Leedu turismibüroo Novatours Läti lennufirma SmartLynxi (mille Eesti haru juht on samas leedukas Žygimantas Surintas) oma tšarterreiside lennupartnerina edasi.
Ehkki pikad ja sagedased hilinemised on olnud põhjustatud tehnilistest riketest, Novatours SmartLynxi lennukite tehnilise korrasoleku pärast ei muretse ning selle alusel koostöö lõpetamist vajalikuks ei pea.
"Üks võtmetegureid kliendirahulolus on sujuv lend ja tasemel teenindus pardal. Klientide turvalisus on Novatoursi prioriteet number üks ja lennuki tehnilises seisukorras me allahindlusi ei tee. Reisijate ohutus ja heaolu on ka SmartLynxile ülimalt olulised. Lennufirma lennukeid kontrollitakse regulaarselt ning kõige kõrgemate turvalisusmeetmete kohaselt," kinnitas Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.