"Olen Novatoursi klient ja viibin hetkel Iraklionis hotellis. Lennujaamast toodi meid ära kell 3 öösel. Praeguseks puudub meil igasugune informatsioon. Öösel tegeles meiega Tez Touri töötaja, Novatoursi omi ei olnud kusagil näha," kirjutas Delfi lugeja täna hommikul.

"Eile tuli meie hotelli transfeer kell 16.00, lennujaama jõudsime kell 18.00. Bussis kinnitas Novatoursi töötaja, et kõik läheb plaanipäraselt ja soovis meile head lendu. Lennujaamas teatas meile Tez Touri töötaja, et lend hilineb 50minutit. Edasine info tuli läbi lennujaama valjuhääldi ja infoks oli, et vabandame, tehniline rike. Viimane info tuli 21.20.

Pärast seda oli vaikus ja teadmatus. Tablool kuvatud info ei vastanud üldse tõele ja seda ei uuendatud. Lend lükati järjest tunni kaupa edasi ja praeguseks pole meil õrna aimugi, mis edasi saab. Akna all parandati mitu tundi ühe lennuki mootorit taskulambi valguses, võimalik et siis meie oma..."

Delfiga suhelnud reisija sõnul oli täna hommikul Novatoursi helistades öeldud, et kui lennuk väljub kell 16.00, tuleb buss meile kell 13.00 järele. "Meile anti samalt telefonilt info, et lend väljub praeguse info kohaselt kell 18.00 ja lennujaama viiakse meid kell 15.00. Novatours ise mingit infot ei jaga, ise muudkui helistame ja uurime."

Sellega saaga aga ei lõppenud. Reisija kinnitusel lubas Novatours hotellis pakkuda ka lõunasööki. Hiljem selgus, et reisijad viiakse bussiga teise hotelli, kus lõunasööki pakutakse. "Tegelikkuses tuli neli autot, kuhu meid sisse suruti," märkis Delfiga suhelnud reisija ja saatis selle tõestuseks ka foto.

Alles hiljuti selgus, et aastaga on Eesti tarbijad esitanud SmartLynxi lennufirma vastu 142 kaebust, kõigil juhul põhjuseks lennu hilinemine üle kolme tunni. Ehkki lennufirma punktuaalsus on Tallinna lennujaama viletsamate seas, ei kavatse SmartLynxi oma tšarterlendude partnerina kasutav reisikorraldaja Novatours nendega koostööd lõpetada.