„Ma olin sel päeval Stockmanni poes. Tahtsin neljandalt korruselt liftiga alla sõita. Aga niipea, kui uksed avanesid, astusin ma sammu sissepoole ja uksed hakkasid sulguma. Ei olnud fotoelementi, mis ei oleks lasknud ustel sulguda, „nähes” reisijat. Ja uksed ise ei läinud kergest puudutusest uuesti lahti, vaid andsid mulle alguses jõuga löögi, millega lõid mu jalust maha, alles siis avanesid. Ma ei säilitanud tasakaalu ja kukkusin liftikabiini,” rääkis kannatanu. „Et keegi kutsus lifti välja, uksed ikkagi sulgusid ja see sõitis alla. Lift peatus korrustel, aga mina lamasin põrandal.”

Kaubanduskeskuse töötaja, kes kohale saabus, pani midagi Tatjanale selja alla, sest püsti tõusta ja liftist väljuda ta ei suutnud, ning tegi ettepaneku kutsuda kiirabi.

„Ma nõustusin ja see oli minu esimene viga. Sellises olukorras tuleb esmajärjekorras kutsuda politsei, alles pärast seda kiirabi,” selgitas Tatjana, kes tahab teisi kaubanduskeskuste külastajaid hoiatada. „Haiglas näitas röntgen, et mul on puusaliigese ja kämblaluu murd, vaja oli kiiret operatsiooni,” rääkis Tatjana.

Tatjana turistiviisa ei katnud puusaliigese vahetamise operatsiooni. Perekond pidi kiiresti vastu võtma otsuse, kas maksta kallis operatsioon kinni Eestis või transportida naine Venemaale.

Operatsioon tehti siiski 23. aprillil Eestis ja Tatjana viibis haiglas 30. aprillini, pärast mida viidi Tatjana Magdaleena haigla rehabilitatsioonikeskusse. Kõike seda oma raha eest. Tatjana peab kõige halvemaks seda, et Stockmanni esindajad ei tundnud isegi huvi, kuidas ta end tunneb ja kas tal on abi vaja.

Tatjana leidis, et sellist vastutustundetut käitumist oma kliendi vastu andeks anda ei tohi. Ta ei saanud viga oma süül ja tahab tekkinud kulude hüvitamist. Operatsioon ja ravi Eestis on ainult osa teest, mis tuleb paranemiseks läbi käia. Ees seisab ka pikk operatsioonijärgne rehabilitatsiooni Venemaal.

„Me oleme juhtumiga kursis, samuti olime kontaktis kannatanu perekonnaga,” kommenteeris Stockmanni turundusdirektor Mari Villem. „Peale intsidenti viisid kohale kutsutud spetsialistid läbi lifti tehnilise kontrolli. Nad tegid kindlaks, et lift oli korras, oli läbinud vastavad kontrollid ja õigeaegsed hooldused, mingeid rikkeid ega kõrvalekaldeid selles ei ilmnenud. Rohkem kommentaare selle juhtumi kohta meil ei ole.”

Kannatanu perekond kinnitas, et kaks nädalat tagasi võtsid Stockmanni esindajad nendega tõepoolest ühendust, kuid kaubanduskeskuse juristid teatasid, et ei kavatse hüvitada ettevaatamatusest tekkinud rasket tervisekahjustust ning ei tunnista, et oleksid juhtunu eest vastutavad.