Delfiga kõnelenud Anna (nimi toimetusele teada) ütles, et tema ja ta abikaasa läksid Saksamaale veetma lõppenud nädalavahetust, mõistagi kõige odavama võimalusega, Ryanairi lennuga. Tagasilend oli plaanitud täna hommikuks kella 6.30.

Kui Anna koos abikaasaga õhuvaksalisse jõudis, selgus, et lend on hoopis katkestatud. See info jõudis pahaste reisijateni lennujaama infotahvlite kaudu, Ryanair ei teinud omalt poolt ainsatki pingutust, et kliendid informeeritud saaksid, kinnitas Anna.

Kõik lennujaama kogunenud õnnetud reisijad suunati sealsesse Ryanairi kontorisse, kus kurbmäng jätkus: nimelt tuli välja, et alternatiivsele lennule, mis maandub Riias, pääsevad ainult viis esimest hädalist. Bremenist Tallinna lendama pidanud õhulaev oli aga pea täiesti täis broneeritud, seega jäid maha kümned inimesed. Anna ütles Delfile, et talle pakuti asenduseks mitut kõlbmatut varianti, näiteks teisipäevast lendu Düsseldorfist, aga kuidas ta sinna pidanuks saama ja kus vahepeal ööbima, see Ryanairi kahjuks sugugi ei huvitanud.

„Nad ütlesid, et tehke kirjalik avaldus, ja saate pileti eest raha tagasi. Hästi! Aga see on ju ainult 50 eurot,“ naeris Anna.

Õnneks oli pere varustatud reisikindlustusega, nende agent soovitas, et ostku nad muudkui piletid ära, lennaku Tallinna, küll kindlustus pärast kulud katab. Selleks kulus siiski 500 eurot inimese kohta. „Mitte igaühel pole 1000 eurot niimoodi välja panna,“ pahandas Anna, tõdedes, et kui tal kindlustust polnuks, ei oleks ta hakanud ka nende kalliste piletitega kodu poole sõitma.

Ryanair teatas Delfile, et lend jäi ära lennujuhtide vähesuse tõttu. Delfiga kõnelenud lennufirma esindaja väitis, et kõiki reisijaid teavitati õigeaegselt SMS-i teel, anti infot järgmise võimaliku lennu ja raha tagasi saamise võimaluste kohta. Kuidas siis juhtus, et reisijad siiski lennujaama kogunesid, ta ei täpsustanud, vabandades siiski ebamugavuste pärast.