Maarja sõnul tasub Selverist ostes tasub olla tähelepanelikum, sest enam ei hinnata osasid sama päeva "parim enne" tooteid alla ja seega puudub tootel märgis. "Enne oli Selveris väga kindel osta, sest kõigil sama päeva "parim enne" tooted olid märgistatud allahindluse sildiga ja oli mugav tähele panna. Minuga juhtus nüüd nii, et ostsin Selverist tordi, et järgmisel päeval lapse sünnipäeva pidada. Aga ei vaadanud täpselt kuupäeva. Järgmisel päeval panime tordi lauale ja selgus, et see oli eelmise päeva kuupäevaga."

Maarja märgib, et toidust kellelgi halb õnneks ei hakanud ja asi piirdus vaid tavapärasest maitsest kehvema tordiga. "Läksin hiljem poodi küsima, et miks siis tort polnud allahinnatud kui parim enne kuupäev peal. Sealt öeldi, et alates juunist on kõikides selverites nii, et enam Selveri köögi ja magusaid tooteid alla ei hinnata ja seega pole seal enam tuttavat kleepsu peal. Meil läks kõik hästi aga kui keegi ostab paar päeva ette salati sama päeva realiseerimisajaga, siis äkki paar päeva hiljem võib mürgitus juba kindel olla."

Selveri turundusosakonna veebijuht Jürg Samel räägib, et päris nii pole, et allahindlusi üldse ei tehta. "Aga tõsi on, et me oleme allahindlusi neis kategooriates vähendanud. Vastavalt laoseisule on kauplustel ikkagi võimalus allahindlusi teha, aga see ei käi nii automaatselt kui varem."

"Mis aga 'kõlblik kuni' kuupäeva puudutab, siis see on tootja antud tähtaeg, milleni kauplus võib toodet müüa. See ei tähenda, et toode muutub koheselt tarbimiskõlbmatuks või maitseomadused muutuvad," ütles Samel.