Sarnaselt eelmisele aastale, oli Tallinnas populaarseimaks Uberi sõidu sihtkohaks 2017. aasta juunist kuni 2018. aasta juunini Tallinna lennujaam. Teisele kohale tuli bussijaam. Seejuures suurenes lennujaama populaarsus sihtkohana võrreldes eelmise aastaga märkimisväärselt - Uberi sõitude arv sinna enam kui kahekordistus.

Lisaks sõitmisele transpordikeskustesse armastasid teenuse kasutajad ka kaubanduskeskuste külastamist. Populaarseimad kaubanduskeskused, mis kuulusid top 10 sihtpunkti hulka, olid Viru Keskus, Solaris, Ülemiste ja Kristiine.

“Asjaolu, et peamisteks sihtkohtadeks on suuremad transpordikeskused on väga tavapärane – inimesed kasutavad sageli Uberit, et täiendada olemasolevaid ühistranspordi võimalusi. Olime aga üllatunud nähes nimekirjas nii palju kaubanduskeskusi. Kui Viru Keskus ja Solaris võivad kuuluda top kümne hulka, kuna toimivad mugava kohtumispaigana paljude tallinlaste jaoks, on Ülemiste ja Kristiine valdavalt poodlemisele suunatud keskused. Sellest võib järeldada tallinlaste soovi käia kaasas uusimate trendidega,” kommenteerib Enn Metsar, Uber Baltikumi tegevjuht.

Pingerea kolmandal kohal paikneb Telliskivi Loomelinnak, mille populaarsus kasvas kohalike sõitjate hulgas 15% ja turistide seas 25%.

Kuigi sõidujagamise peamine eesmärk on muuta mugavamaks linnasisene liikumine, ei takista miski autosõidu armastajatel külastada ka kaugemaid sihtpunkte. Pikim sõit ajavahemikul 2017. a. juunist 2018. a. juunini oli reis välismaale: nimelt oli üks teenuse kasutaja otsustanud sõita Läti pealinna, Riiga. Sõidu kogupikkuseks oli 335,22 km ja võttis sealjuures aega peaaegu 5 tundi

“Kuigi meid teeb väga õnnelikuks võimalus pakkuda inimestele lõbusat ja taskukohast viisi ajada oma linnakeskseid igapäevatoimetusi, on meie pikaajalisem eesmärk olla alternatiiviks isikliku auto omamisele. Asjaolu, et inimesed kasutavad sõidujagamist ka kaugematesse sihtpunktidesse reisimiseks, viib meid oma tuleviku nägemusele lähemale. Kui teha ka üksikuid Uberi-sõite kaugematesse sihtpunktidesse, sealjuures peamiselt kasutades teenust linnasiseseks liiklemiseks, tuleb see sageli siiski aasta läbilõikes palju soodsam, kui isikliku auto omamine,” selgitab Metsar.