"Väga ebameeldiv kogemus Kalevi šokolaadiga," kommenteeris tarbija lühidalt.

Fotodelt on ka näha, et šokolaad pole ületanud oma "parim enne" kuupäeva. Kasulik küsis seega tootjalt järele, miks on ussikesed šokolaadi sattunud.

Kommenteerib Evelin Kalda, Kalevi tehast omava Orkla Eesti kvaliteedijuht:

Meil on kahju, et tarbija sattus ebamugavasse olukorda. Videoklipis ja fotodel näha olevad ussikesed ei ole vaglad, vaid pähkliussid, mis tulevad looduslikest toorainetest nagu pähklid, rosinad ja jahu. Liblikad (leedikud), kelle järglased on pähkliussid, võivad levida ning paljuneda paraku kogu tarneahela ulatuses ehk nii laos ja kaupluses kui ka kodus köögikapis.

Naturaalne tooraine on väljakutse kõigi kondiitritööstuste jaoks. Kalevi kliendid hindavad loodusliku tooraine kasutamist ja kunstliku vältimist, mistõttu selles me järeleandmisi teha ei taha. Kalevil on kvaliteedikontroll väga tugev ning me suhtume alati täie tõsidusega igasse kvaliteediprobleemi, nii ka antud juhtumi puhul. Muuhulgas säilitame laos kõikide toodetud tootepartiide näidiseid, et oleks võimalik ka tagantjärele kvaliteedikontrolli teostada. Fotodel näha oleva „parim enne“ kuupäeva alusel kontrollisime ka selle konkteerse šokolaadi tootenäidist oma laos ning see vastas kõigile kvaliteedinäitajatele.

Kalev teeb omalt poolt kõik, et selliseid juhtumeid vältida. Muuhulgas auditeerime me kõiki oma toorainetarnijaid ja nõuame iga toormepartiiga kaasa dokumente, mis kinnitavad toorme vastavust nõuetele. Kalevi tootmishoones ja ladudes vastutab kahjuritõrje eest pika kogemusega koostööpartner, mille töötajad teostavad regulaarset kontrolli ladudes ja kogu tootmisalal. Kahjuks on pähklite ja mandlitega šokolaad leedikutele ahvatlev maiuspala ja sageli ei õnnestugi hiljem kindlaks teha, kas toode puutus liblikaga kokku laos, kaupluses või kodus. Küll on meie kui tootja soovitus hoida nii kaupluseriiulitel kui kodus pähklite ja mandlitega maiustused eemal nii jahust kui kuivatatud puuviljadest ja pähklitest.

Palume tarbijatel probleemide ilmnemisel alati meiega otse ühendust võtta. Meie kui tootja jaoks on oluline teada, kust ja millal probleemne toode ostetud on, et saaksime välja selgitada probleemi tekkekoha. Vabandame ebameeldivuste pärast!