Kliendi sõnul oli puuviljaletis pirn Red Forelle hinnaga 1,89 eurot, aga kaaludes hoopis teise nimega pirn ja hind ka vale. "Ühtegi teenindajat ma saalist ja infoletist ei leidnud. Küsisin siis sooja toidu letist, tädi läks kedagi taha ruumidesse otsima, oli kadunud 5 minutit, tagasi tulles ei teinud enam minust välja. Läksin siis uuesti küsima, et kas keegi tuleb muudab hinna õigeks, siis nähvati mulle, et kõik oskajad on juba koju läinud. Tõsiselt, siis viskas mul kopsu üle maksa," kirjeldas klient olukorda.

"Pangu siis oma putka sellest kellast kinni, kui oskajad koju lähevad. Minul jäid need pirnid ostmata, aga Saku Selver petab klienti tahtlikult, sest minu teavituse peale ei suutnud keegi hinda õigeks keerata, ega ka pirne letist ära korjata," on klient vihane.

Selveri turundusosakonna veebijuhi Jürg Sameli sõnul oli tegemist Saku Selveri töötaja eksimusega, kes ei märganud, et pirn Red Forelle oli uus toode ja jättis selle kaalu sisestamata. "Klahvinumbri hinnasildile võttis ta juba süsteemis olnud pirnilt Williams. Kohe kui viga märgati, parandati see ka ära," ütles ta.