Sixti rattarenti kasutada soovinud kliendi kirjelduse kohaselt tahtsid nad emaga laenutada ratast, kuid oma soovi nad lõpuks täidetud ei saanudki. "Estonia rendipunktis oli ratas, mis ei olnud saadaval. Kunstiakadeemia punktis oli kaks ratast saadaval, mõlemal kummid tühjad. Mere puiesteel oli kaks ratast, üks saadaval, millel oli kett maas," kirjeldab ta.

Lisaks käidi veel Vabaduse väljaku rendipunktis, kus näitas, et üks ratas on saadaval, kuid tegelikult jalgratast polnudki. "Andsime loobumisvõidu, absoluutselt mõttetu teenus," kirjutab klient.

"Hakkan nüüd proovima kontot kustutada, lubati 10 eurot tagasi saada, loodetavasti läheb sellega paremini kui rattarendiga," lõpetab ta.

Sixti rattarendi projektijuht Mārcis Blumbergs vabandab, et nende teenusega probleeme esines. "Kogemus, mis kliendil oli, ei ole aktsepteeritav ja peame oma kvaliteeti parandama."

Blumbergs selgitab, et nad teevad ratastele iga päev tehnilisi kontrolle
ja tihtilugu on tagastatud rattad katkised. Samuti esines nende äpis tehniline rike, mis ei lasknud mõndasid saadaval olevaid jalgrattaid rentida.

"Kliendi kogemus näitab, et peame tehnilisi kontrolle veel tihemini tegema," lõpetas ta.