Viking Line Eesti tegevjuht Inno Borodenko ütles ERR-ile, et see tuleneb turuerinevusest. Eesti poole pealt laevale minevad inimesed kulutavad laevareisi jooksul üldiselt vähem. Seetõttu müüakse eestikeelsel veebisaidil kallimaid pileteid kui rootsikeelselt kodulehelt ostes.

"Tõesti, hinnaerinevus võib olla ja sageli see ka on. Kas siis ühe või teise turu kahjuks või õnneks. Hinnaerinevused on sellepärast, et kuigi me oleme üks suur laevanduskontsern, on ikkagi erinevatele turgudele valmistatud erinevad tooted. Need tooted pakutakse erineva hinnaga erinevatele sihtrühmadele. Sellest ka see erinevus. Turud on erinevad. Et rootslasi saada siia Eesti ja Soome vahele sõitma, siis ta ka peab olema. Stockholm kindlasti on eestlastele populaarsem sihtkoht, kui võrrelda seda, et kas rootslased peavad oma reisisihtkohana Tallinnat. Samuti tuleb arvesse võtta seda, et kuidas üks või teine reisijate sihtrühm laeval kulutab," rääkis Borodenko.