„Avame kohe uued toidupoed Viljandis ja Narvas, millest viimane saab olema seni suurim,” sõnas A1000 Marketi juhatuse liige Tarmo Lauring. Lisaks käivad tema sõnul veel läbirääkimised Tallinnasse, Maardusse ja Pärnusse laienemise osas.
Rohkem poode Lauringu sõnul sel aastal avada ei ole, sest kaubanduspindadega on kitsas, kuigi töötatakse veel selle suunal, et laieneda.
Seevastu novembris ütles Alko1000 juhatuse liige Einar Visnapuu Kasulikule, et uue aasta lõpuks on plaanis avada 15 uut toidupoodi.
Investeeringud on end õigustanud
„Meil läheb hästi, külastajate arv ning sellega koos ka käive kasvavad igakuiselt,” rõõmustas Lauring.
Tänaseks on Lauringu sõnul selge, et otsus taoline rahvakett teha oli õige. „Praeguseid valikuid ja üha kasvavaid toidukaupade hindu vaadates, mis on meie jaoks mõistmatult kõrged, oli see täpselt see, mida klient vajas,” rääkis ta.
Klientide tagasiside on olnud Lauringu jutu järgi üldiselt positiivne, kiidetakse klienditeenindust, kaubavalikut ja ollakse rahul võrreldes konkurentidega madalama hinnaga.
Sortiment suureneb veelgi omatoodetega
Sortimendi osas toimib Lauringu sõnul Alko 1000 Marketis süsteem, kus klienditeenindus annab soovid otse ostujuhtidele edasi ning kiired otsused realiseeruvad seega ka rortimendis.
„Soovime suurendada jätkuvalt omatoodete ehk private label nimekirja. "Tänaseks müügil olevad tooted on klientide seas populaarsed ning läbi oma toodete on meil võimalik pakkuda veelgi sõbralikumaid hindu,” rääkis Lauring.
A1M OÜ alustas tegevust 2017. aasta kevadel, praeguseks on neil 47 töötajat. Lauringu sõnul ei ole neil ühtegi töötajat, kes teeniks kuupalka alla 750 bruto. Võrreldes eelmise aasta lõpuga on ettevõtte käive teinud hüppelise kasvu ja hoiab seda stabiilselt. Vaata allpool olevast graafikust.