Air Baltic kasutab iga ettekäänet, et reisijatele kompensatsiooni mitte maksta
Maailma üks täpsemaid lennufirmasid, töötajate poolt armastatud, just oma edukaima majandusaasta lõpetanud- kõik see iseloomustab hästi lõunanaabrite Air Balticut. Kuid on üks tume plekk, mis lennufirmat juba mitmeid aastat kummitab ning mille üle reisijad sageli sotsiaalmeedias kurdavad, kirjutab Läti ajaleht Latvijas Avīze.
Jutt käib kompensatsioonidest mida peaks reisijatele maksma muudetud lendude, lendude hilinemise ning sellega seotud toitlustamise ning hotellikulude eest, vahendab ajalehte Läti Delfi. Klientide sõnul otsib lennufirma igasuguseid ettekäändeid, et kompensatsiooni mitte maksta või lubab küll maksta, aga jätab selle siis tegemata.
Seda kinnitab ka Leedu jurist Danielius Žepnickas, kes võitleb juba viis kuud 3.veebruari Riiast Pariisi suunduma pidanud lennu tühistamise kompensatsiooni eest.
Ta sai lennufirmalt lõpuks küll 334,76 eurot, kuid see hõlmab ainult hotelli ning toitlustamist.. Õigusabikulude eest, mis juristil tekkisid seoses sellega, et lennufirma ei tahtnud rahumeelselt mingit kompensatsiooni maksta, lennufirma tasunud ei ole.