Maxima kaubandusdirektor Marko Põder kiitis sildi üles pannud töötajat, et tegi õige otsuse anda info klientidele kiiresti edasi. „Paraku jäi keeleline korrektsus seejuures tähelepanuta," möönis Põder ja kinnitas, et nüüdseks on keelevead parandatud.

Ettevõte panustab keeleõppesse

Põdra sõnul on töötajate keeleoskuse arendamine ettevõtte poolt igati soositud. „Loomulikult tahame oma töötajatele eesti keelt õpetada ja pakume selleks võimalusi.

"Näiteks on meil loodud töötajatele eesti keele klubi, samuti korraldame teeninduskoolitusi, kus harjutame ja õpime teenindusega seonduvat sõnavara ja seda vastavates teenindussituatsioonides," kirjeldas ta võimalusi.

Koheseid tulemusi keeleõppes ei saa ettevõte oma töötajatelt Põdra sõnul oodata. „Mõned inimesed oskavad eesti keelt, mõned ei oska. Arusaadavalt võtab ühel keeleõpe kauem aega kui teisel, samuti on küsimus inimese enda motivatsioonis keelt õppida," ütles Põder.