„Oluline on oma auto varustust enne ostu tegemist teada," ütles Consumer Reportsi rehviekspert Gene Peterson ajakirja Consumer Reports septembrinumbris. „Ei saa eeldada, et autol on varurehv olemas. Parim aeg selle välja selgitamiseks on enne auto ostmist, kui seda on võimalik ära kasutada müügiläbirääkimistes, mitte teeserval, kui rehv on juba katki läinud," lisas ta.

Autotootjad on mõelnud teisi lahendusi

Petersoni sõnul ei ole umbes kolmandikul uutest autodest tehasest tulnuna varurehvi, küll aga need on varustatud näiteks kompressori ja hermeetikakomplektiga, millega on võimalik rehv ajutiselt parandada.

Probleem on selles, et paranduskomplektiga pole võimalik rehvi parandada, kui see on täielikult purunenud või muu suurema vigastusega. Selleks, et olla valmis kõikideks juhusteks pakuvad mõned auto jaemüüjad lisatasu eest juurde varurehvi ja selle vahetamise komplekti.

Osad autod, millel varurehvi pole, on Petersoni sõnul varustatud vähe ruumi võtva kerge modiilrehviga, millega on võimalik pärast rehvi tühjenemist lühikest aega sõitu jätkata. Suurema osa selliste rehvidega on tootja poolt lubatud sõita 80 km/h ja 80 kilomeetri pikkune vahemaa.

Autotootjad jätavad auto varustusse varurehvi lisamata, et auto oleks võimeline vähema kütusekogusega pikema vahemaa sõitma. Kui vähendada auto raskust 18-22 kg jagu, muudab see auto kütusekulu veidikene väiksemaks. Lisaks saavad autotootjad kasu sellest, et nende osade eest peab auto varustusse vähem investeerima.