FOTO | Miks müüb Prisma juba mitu päeva aegunud tooteid? Lettidelt ära korjamiseks ei piisanud isegi kliendi märkusest

Foto saatnud Prisma klient räägib, et märkas esmalt aegunud ketšupit möödunud kolmapäeval. "Poest lahkudes teavitasin sellest ka Sikupilli Prisma Infoletis olevat töötajat. Eile uuesti Sikupilli Prismas käies märkasin, et endiselt on aegunud ketšup müügis," kurdab ta.
Vastab Sikupilli Prisma juhataja Marge Lasn:
Täname klienti tähelepanelikkuse eest ja vabandame, et meie sisemine infoliikumine oli puudulik. Tooted on kõik tänaseks kontrollitud ja mõned aegunud Salvesti ketšupid ka müügilt eemaldatud. Omalt poolt räägime uuesti kõigi infotöötajatega üle, et mil moel saadud tagasiside kohe paremini kaupluse protsessides arvesse võtta. Loomulikult kontrollime kaupade säilivusaegasid pidevalt ka ise aga kui keegi avastab kodus, et on ostnud vana kuupäevaga toote, tuleb sellest meile kindlasti teada anda. Vahetame toote välja või kompenseerime ostutseki alusel toote hinna.