Prahasse sõitma pidanud Filippi sõnul algas lugu Riia bussijaamas. "Panin oma pagasi bussi ning küsisin bussijuhi käest, kas on mul aega et poes kiiresti ära käia. Juht lubas. Võtsin telefoni ja paar eurot kaasa. Jooksin kiiresti, kui jõudsin tagasi, bussi polnud enam," ütles ta.

"Leidsin pileti pealt bussi telefoninumbri, see ei vastanud. Jooksin
Ecolines Riia kontorisse, küsisin sealt õige numbri. Stjuardess võttis vastu, ta oli hästi närvis ja ebaviisakas," jätkab Filipp. Mees ja stjuardess leppisid kokku, et ta võtab takso ja nad saavad kokku Kekava külas, mis on 20 kilomeetrit Riiast.

Filipp võttiski takso ja sõitis Kekavasse. "Aga seal polnud ka bussi. Helistan uuesti, öeldi et ma sõitsin taksoga liiga kaua, anti mulle ebaviisakalt teada et nad ei hakka mulle kuidagi aitama või vastu tulla.

"Hakkasin juba firma operaatorile helistama, et pagasit tagasi saada,
see ei tahtnud kuidagi vastu tulla ka. Keeldusid kotti Prahas kappi panemast. Lõpuks sain kokku leppitud Tšehhi sõpradega, et nad võtavad
minu koti Prahas vastu," räägib Filipp.

Filipp soovis oma bussipileti ja taksoraha kompensatsiooni, kuid Ecolines keeldus. "Kuna te otsustasite poodi minna, võtsite te ise vastutuse jääda hiljaks ja jätkata reisi oma kuludega. Reis pidi väljuma 12:30, bussijuht ootas 12:49-ni," vastas firma reisija kompensatsiooninõudmisele.

Filipp selgitab aga, et buss ootas Tallinnast tulnud bussi 20 minutit, mitte teda. "Mina olin ära ainult paar minutit," ütles ta.

Ecolinesi vastuses Filippile seisab ka see, et stjuardess saatis talle samal ajal sõnumi, et buss kohe väljub. Filipp pole aga Ecolinesi vastusega nõus. "Esiteks sain ma selle sõnumi alles siis, kui buss oli ära läinud," ütles ta.

Samuti märgib Filipp, et bussijuht lubas tal poodi minna, seega vastutab bussjuht. "Minul pole ju aimu, kaua nad oodata tohivad."

Kasuliku järelpärimistele keeldus Ecolines vastamast. "Andmekaitseseadus ei luba bussifirmal kolmandatele osapooltele infot jagada," sõnas firma esindaja.