Viasati sidehäired tekitasid suure pahameeletormi: kanalid viskasid ette veateate, klienditeeninduse toru visati hargile
Esmaspäeva õhtul laekus Kasulikule Viasati klientidelt mitu kirja, kus kurdeti teleteenuse häirete üle. "Viasatil suured probleemid oma süsteemidega juba mitmeid päevi! Klienditeenindus ei vasta ja avalikes kanalites teemat ei kommenteerita või ei informeerita," nentis üks klient. Nimelt näitasid mitmed kanalid telepildi asemel sõnumit, et klient pole justkui kanalit tellinud.
"Mis toimub Viasatis? Osa tavakanaleid ütleb, et teenus ei ole aktiveeritud. Koduleht ei tööta, telefonikõne katkestatakse! Mul kaks sõltumatut digiboksi ja mõlemal jamad!" rääkis teinegi klient.
Viasati meediasuhete juht Karin Laurima vastab klientide arupärimistele
Seoses TVPlay Home televisiooniteenuse üleviimisega uuele platvormile on tõesti kahjuks esinenud häireid telekanalite edastamisel ning oleme sellest oma kliente nii kodulehe kui sotsiaalmeedia vahendusel teavitanud. Seoses häiretega on olnud suurem ka klienditeeninduse koormus, mistõttu on tavapärasest pikem ka klienditeeninduse telefoni ooteaeg ning klientidele vastamine sotsiaalmeedia kanalites. Hetkel on telekanalite edastamise häired suures osas lahendatud. Vabandame klientide ees tehnilistest probleemidest tingitud ebamugavuste pärast. Mis puudutab kompensatsiooni, siis loomulikult läheneme kliendipõhiselt ja analüüsime iga juhtumit eraldi.