Telefonist leitud fotod pärinesid perioodist 2017. aasta november kuni 2018. aasta jaanuar ning lisaks neile tuli telefonist välja ka SIM-kaart, mis välistab, et pildid võisid sattuda telefoni kogemata näiteks poes demoseadmesse sisse logides.

Kodus karbist välja võttes oli seade korrektselt kiletatud ning nägi välja uus, pärast fotode leidmist pöördus klient poe poole, kus lubati kohe seade ära vahetada. Selgus, et telefon oli poele tagasi toodud, et see remonti viia ning sattus kogemata kiletatuna valesse karpi ning müüdi uuena uuesti maha.

Pood vabandas kliendi ees ning telefon vahetati uue vastu välja. Vea kohta kommenteeris Euronicsi tootejuht Reelika Jeferjev, et tegemist on inimliku veaga ja aasta alguses remonti toodud telefon jõudis valesse kohta töötaja pärast, kes Euronicsis enam ei tööta.

Pikemalt loe refereeritud artiklit Geeniusest.