"Mis põhjusel ei leidnud praegune valitsus järgmise aasta riigieelarvest võimalust langetada eelkõige kütuseaktsiisi, et olla konkurentsivõimeline Läti ja Leedu turuga," küsis Jaak Madison ja viitas, et hetkel on kütuseliiter naaberriikides soodsam, mistap on väga palju miljoneid läinud Eestist kaotsi.

Ratas kostis, et erinevad aktsiisilangetused olid laual. "Aga olid ka laual mitte ainult siis fiskaalsed mõjud, vaid olid ka laual sisulised mõjud. Ja olid ka laual need küsimused, et kuhumaani siis tuleks langetada. See diislikütuse aktsiisi osas meil tegelikult hetkel nii väga enam ei tule konkureerida Lätiga, vaid juba Leeduga," selgitas ta.

"Me näeme, et Leedu hinnatasand on palju madalam, kui on see Lätis või Eestis. Ja jäi lauale see, mis oli täna, arvestades ka teisi teenuseid, mida me peame pakkuma ühiskonnas," lisas ta.