Kalle sõnul ostis ta Elisa poest telefoni Prestigio Muze G7 LTE. Kodulehel reklaamiti seda nii: "Telefon ei karda kukkumist, tolmu, liiva ega vett ning vastab standardile IP68."

Just kukkudes aga telefon katki läkski. "Telefon kukkus taskust välja ja purunes. Telefon oli remondis, helistati et pean remondi kinni maksma. Aga polnud nõus ja viitasin sellele, et kodulehel info et ei karda kukkumist. Ja järgmisel päeval muutsid info, võtsid kukkumise tutvustusest ära ja väidavad et seda pole olnud," rääkis Kalle.

Praegu seisab telefoni tutvustuses järgmine lause: "Telefon ei karda tolmu, liiva ega vett ning vastab standardile IP68."

Kalle võttis hiljem uuesti ühendust ning siis selgus, et Elisa siiski ostab telefoni tagasi. "Hetkel selline seis, et helistati ja ostavad telefoni tagasi. Minu küsimusele miks nad kliente petta proovivad, vastata ei osatud. Usun, et ostavad tagasi sellepärast, et mul tõestus olemas, kuidas nad kodulehel infot muutsid!" sõnas ta.

Elisa pressiesindaja Taavi Teder ütles, et Elisa ja telefoni maaletooja kokkuleppel tuldi selle juhtumi puhul kliendile vastu ning telefon osteti kliendilt tagasi.

"Elisa e-poes oli tootja poolt saadud info põhjal lisatud telefonile juurde kirjeldav lause, et seade ei karda kukkumist," ütles ta. "Kuna täiendavaid täpsustusi seal juures ei olnud, eemaldati reklaamlause võimalike edaspidiste arusaamatuste vältimiseks."

Toote endaga kaasas olevas kasutusjuhendis on Tederi väitel selgelt hoiatuseks kirjas „Ärge pillake seadet maha, ärge toksige ega raputage seda. Hooletul käsitlemisel võib seade puruneda.“

"Antud telefoni puhul fikseeris hoolduskeskus, et telefoni vigastused viitasid suuremale välisele jõule, kui seade on ette nähtud taluma ja sellest tingituna ei olnud tootja nõus seadet garantiikorras remontima. Nutitelefon on küll põrutuskindel, kuid seda teatud tingimustel, kuhumaani selle seadme puhul kasutatav Corning Gorilla Glass 3 vastu peab."