Veebipõhisus annab ettevõtjale hea võimaluse õppida asukohast olenemat ja endale sobival ajal. “Ettevõttega alustamiseks on see väga sobilik formaat. See andis vajalikku järjepidevust ja asjad liikusid kindlasti palju kiiremini edasi kui nad muidu oleks muude tegemiste kõrvalt liikunud,” kommenteeris PESA programmi selle 6. hooaja vilistlane Carina ettevõttest Babyluv. “Hetkel läheb meil üle ootuste hästi, oleme laiendanud tootevalikut ja päris paljud kliendid on meil üles leidnud.”


Professionaalsed koolitajad nagu näiteks Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut), Indrek Maripuu (Neitsijärve Loovusait), Sixten Heidmets, Markko Karu ning igale ettevõttele juurde toodud personaalsd mentorid nõustavad ja suunavad toote/teenuse arendamist, üheskoos kaasatakse eri valdkondade eksperte ja äriingleid.

“Alustame juba 7. hooajaga – oleme nõustanud erinevaid loomeettevõtjaid nii tootearenduse, turunduse, disaini kui ka äriplaani vallas, ühtekokku 104 tublit ja südikat ettevõtet. Koos professionaalsete koolitajate ning eri valdkondade ekspertidega asutakse ideest vormima läbilöögivõimeline toode või teenus,” rääkis programmi kohta PESA koordinaator Kersti Kilg ja lisas, et vilistlaste hulgas leiab palju praeguseks juba tuntuid tegijaid, näiteks Karl Annus puidust prilliraamidega, keraamik Johanna Tammsalu ja Stella Soomlais nahast aksessuaaridega.

PESA inkubatsiooniprogramm kestab 8 kuud ja sinna on võimalik pääseda kuni 20 ettevõttel. Inkubatsiooni lõpuks seatakse siht 50% tooteid Eesti turul müüdavaks arendada ja omada eksporditurgudele sisenemiseks juba esimesi reaalseid kontakte. 2017/2018 aasta programmi oodatakse taotlusi kuni 20. oktoobrini.

Registreerimine ja muu informatsioon - https://pesa.looveesti.ee/

Vaata ka PESA 2018 vilistlaste kataloogi siit.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid