Uudisteportaal news.com.au kirjutab turistist nimega Scott Sewell, kes reisis Ameerika Ühendriikide pealinna Washingtonisse. Kohapealt rendifirmast Alamo autot rentides märkas ta, et autol on rool veidi kõver, kuid sellest mees numbrit ei teinud, kuna sõiduki juhitavus oli ikkagi normaalne.

Sewell tagastas pärast oma reisi auto rendifirmale ja naases Austraaliasse. Alamo emafirma Enterprise saatis aga mehele kuue nädala pärast 1400-dollarise arve.

Firma sõnul pidi mees kinni maksma sõiduki remondiarve, kuna sel oli rool kõver. Sewell vaidles pikalt firmale vastu, kuid viimane ei taganenud süüdistustest. "Meie autod vaadatakse pärast tagastamist põhjalikult üle," põhjendas rendiettevõte. "Enne sõiduki rentimist ei olnud rool kõver."

Sewell palkas ennast kaitsma Elliot Advocacy õigusbüroo. Advokaat Christopher Elliott sõnas, et rendifirmades kehtib reegel - kui klient ei suuda oma süütust tõestada, on ta süüdi. "Scott Sewell oleks saanud probleeme vältida ainult siis, kui ta oleks auto tagastanud kohe, kui ta viga märkas."

Enterprise ähvardas ka Sewelli krediitkaardifirmale teada anda, et talle ei tohiks enam autosid rentida.

Advokaadibüroo abil sai Sewell kahjunõudest priiks, kuid Ellioti sõnul on see õppetund kõigile. Ellioti sõnul peab rendiauto puhul auto kohe tagastama, kui viga märgatakse. "See kehtib ka väiksemate probleemide puhul," ütles ta