„Sooviks selgitusi," oli tarbija murelik. Fotol on näha, et toode on valmistatud 27.07.2018 ja selle „parim enne" kuupäev ei ole möödunud. Kasulik pöördus selgitusteks kaupluse ning tootja poole.

Coop Eesti Keskühistu kommunikatsioonijuht Martin Miido kinnitas, et kauplusest võeti antud pitsajahu partii kontrollimiseks kohe müügilt ära.

Kommenteerib Evelin Kalda, Orkla Eesti AS kvaliteedijuht:

Meil on kahju, et tarbija sattus ebamugavasse olukorda. Fotodel näha olev ussike tuleneb looduslikust toorainest nagu jahu, pähklid ja rosinad. Liblikad (leedikud), kelle järglased on sellised ussid, võivad levida ning paljuneda paraku kogu tarneahela ulatuses ehk nii laos ja kaupluses kui ka kodus köögikapis.

Naturaalne tooraine on väljakutse kõigi toidutööstuste jaoks. Tarbijad hindavad loodusliku tooraine kasutamist ja kunstliku vältimist, mistõttu selles me järeleandmisi teha ei taha. Meie tehastes on kvaliteedikontroll väga tugev ning me suhtume alati täie tõsidusega igasse kvaliteediprobleemi, nii ka antud juhtumi puhul. Teeme omalt poolt kõik, et selliseid juhtumeid vältida.

Palume tarbijatel probleemide ilmnemisel alati meiega otse ühendust võtta. Nii saame välja selgitada, kust ja millal probleemne toode ostetud on, kus on probleemi tekkekoht ning mis põhjustel see tekkis.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena