Prisma Peremarket AS alustas hinnakampaaniatest loobumist mõnd aega tagasi, kuid ettevõtte kommunikatsioonijuhi Piret Lankotsi sõnul võtab see aega, kirjutab ERR.

"Üleöö ei saa see toimuda, sest peame tõstma oma klientide teadlikkust Prisma pakutavate püsivalt head hindade põhimõtte osas. Jaekaubanduses on selle põhimõtte nimetuseks every day low prices-printsiip (iga päev odavad hinnad - toim).

Maxima kommertsdirektori Kristina Mustoneno sõnul on see, mida Prisma asub tegema, Maxima põhitegevus - võimaldada kliendile toidu- ja tööstuskaupu püsivalt turu parima hinnaga.

"Seega tõepoolest, meie ei näe kampaaniatest loobumise otstarbekust, sest klient otsib turul parimat hinda," nentis Maxima esindaja, kelle sõnul ei mõjuta Prisma otsus nende kliendi seisukohast mitte midagi.

"Täna ei ole meil kavatsust loobuda pakkumast oma püsiklientidele häid hindu Selverites, aga ka soodustusi meie partnerite teenustele, toodetele ja üritustele väljapool Selverit," lausus Selveri juhatuse liige Kristi Lomp.

Ka Rimi ei leidnud konkurendi plaanist midagi eeskuju väärivat. Rimi avalike suhete spetsialist Katrin Bats sõnas, et nende hinnatase on hea ja konkurentsivõimeline ning kampaaniad on klientide seas väga populaarsed.