Delfi poole pöördunud Valdo, ütles, et kolmapäeva õhtust saati pilti ei edastata ja tänaseks ei ole riket kõrvaldatud. Sama murega pöördus eile ka teine lugeja, kes asus Viasati kanalit vaatama veidi enne kella 22.00 Telepilt läks lugeja sõnul mustaks ja ekraanile tekkis kiri: „See film ületab Teie seatud vanusepiiri. Sisestage PIN-kood."

„Mitte ükski PIN-kood ei sobi. Lisaks oli kell juba nii palju, et infotelefon ei vasta samuti," oli klient pahane ja soovis Viasatilt olukorra kohta vastuseid.

Vastab Viasati meediasuhete juht Karin Laurima

Tõesti selline asi esines. Eile hilisõhtul tegime tehnilisi hooldustöid teatud tüüpi digiboksidele ning hooldustööde käigus tekkis meiepoolne tehniline tõrge. Tõrke tagajärjel läks väga paljudele telekanalitele lapselukk peale ning televaatajal paluti sisestada lapseluku parool.

Kui klient sisestab lapseluku parooli, milleks on tehase poolt kas 1234 või 0000, peaks telekanali pilt taas nähtav olema. Praeguseks on tehnilise tõrke põhjused teada ning loodame, et olukord stabiliseerub peatselt. Vabandame kõikide klientide ees, keda antud mure puudutab.

Infot saab klienditeenindusest

Viasati klienditeenindus töötab esmaspäevast pühapäevani kella 9.00-21.00ni. Telefoninumber on 698 9000. Olukorras, kus kliendi jaoks juhtub midagi ootamatut ning kõik püüavad üheaegselt klienditeenindust kätte saada, võib tekkida olukord, kus liinid on ülekoormatud. Palume varuda veidi kannatust, sest jagame klientidega avatult infot kõikides meie kanalites, ka SMSi teel.

Ka praegu on kõikidele TVPlay Home klientidele, keda antud tõrge puudutab, saadetud välja SMS teavitus. Lisaks oleme jaganud infot nii TVPlay Home Facebooki fännilehel kui ka kodulehel.