Nädalavahetusel liikus sotsiaalmeedias foto, kus oli näha, et klientide jaoks liiga kõrgele paigutatud Räpina Swedbanki pangaautomaadist kätte saamiseks tuleb endal kodust pang kaasa võtta.

Esmaspäeva hommikuks oli automaadi ümbrus saanud viimistluse ning uue puidust trepi, millel on olemas ka käepide vanemate inimeste tarbeks. Pangal läks aga näiliselt ajutise trepi paigaldamisega aega ligi 10 päeva, kuna lubas juba 18. oktoobril enda Facebooki lehel ajutise lahendusena lisaastme koos käetoega paigaldada. Lisaks kinnitas pank, et koostöös vallavalitsusega proovitakse leida automaadile uus asukoht.

Delfi poole pöördunud lugeja Sven rääkis, et inimeste pahameel ei ole siiani vaibunud. Tema sõnul oli puidust trepi ehitaja keegi abivalmis vallakodanik.

Uus asukoht kindel

Swedbanki eraklientide kommunikatsiooni valdkonnajuht Liidia Kaljundi kinnitas, et puidust trepi puhul ei ole tegemist püsiva lahendusega.

Swedbanki regioonijuht Age Petter vabandas veelkord Räpina elanike ees tekkinud ebamugavuste pärast ja tunnistas, et tegemist oli panga poolse veaga, mis tekkis masina ümberpaigutamisel.

„Koostöös vallavalitsusega oleme leidnud sularahaautomaadile uue asukoha. Kolmapäeval, 31. oktoobril paigaldame automaadi aadressile Kooli 19. Tegemist on hästi ligipääsetava kohaga ning loodame, et klientidel on edaspidi mugav sularahaautomaati kasutada," lubas Petter lahendusi.

Senine olukord oli naeruväärne

Nädalavahetusel sotsiaalmeedias levinud pildi all, kus vanaproua seisab raha väljavõtmiseks pangaautomaadi ees pange otsas, teatas Swedbanki esindaja, et kahjuks ei sõltu masina ümberpaigutamise kiirus üksi pangast.

„Leidsime koostöös vallavalitsusega üsna kiirelt uue koha, ent hetkel seisab asi koha omaniku allkirja taga. Loodetavasti saab homme [29. oktoobril - toim.] allkiri alla ja saame masina ümber paigutada."