Omniva kodulehel jälgimiskoodi sisestamisel tuleb välja, et pakk jõudis sorteerimiskeskusest Tallinna kullerpunkti kaks päeva pärast selle teele panemist, 27. oktoobril.

Seejärel on rännanud pakk Tallinna piires kuni kolmapäevani, 21. novembrini.

Selle aja sisse jääb Omniva sorteerimiskeskuse kolimine, mille kohta on andnud ettevõte klientidele teada, et pakkide kohaletoimetamine võib viibida perioodil 5.-18. november.

Selgitab Omniva Meediasuhete juht Mattias Kaiv

Tegemist oli saadetisega, mis on paraku kolimise ja jõulueelsete pakimahtude hulgas pikemalt viibinud. Oleme kliendiga nüüdseks ühendust võtnud, et leppida kokku paki kättetoimetamise kas pakiautomaati või kulleriga sobivasse kohta.

Viibimise põhjusteks on varakult saabunud jõulusaadestiste maht ning see, et hiljutine uude logistikakeskusesse kolimine tingis suuri ümberkorraldusi.

Kui saadetis on pikemalt viibinud, siis võib olla tegu probleemse saadetisega, mis nõuab ühel või teisel põhjusel praeguses olukorras käsitsi sorteerimise abi. Kuna praegu alles õpetame uut liini meie pakkidega tegelema, siis osa saadetisi, eeskätt neid mis on erikujulised või eritingimustega, võivad seetõttu viibida.

Hetkel toimetame klientideni sadu tuhandeid saadetisi nädalas, uus logistikakeskus toimib aga iga päevaga üha efektiivsemalt ning võimekamalt ning peatselt oleme ka kõikide võlgadega järje peale saamas.

Palume klientidelt vabandust ning kannatlikku meelt ja mõistvat suhtumist – muudatused on ette võetud selleks, et pakkuda edaspidi kiiret ja uue kvaliteediga teenust.

Pikemalt viibinud saadetiste osas suhtleme klientidega juhtumipõhiselt, et ühiselt sobiv lahendus leida.

Omniva esindaja lubas, et antud pakk toimetatakse saajani juba kolmapäeva õhtul, pärast seda, kui Kasulik oli selle kohta arupärimise saatnud.