„Valdav osa saadetisi jõuab klientini tavapäraselt, kuid ka väikese osa pakkide hilinemine tähendab, et mõjutatud on sadu kliente. Seoses saabunud suurte pakimahtudega oleme täna seisus, kus osa pakkide puhul võib väiksemaid hilinemisi ette tulla kuni detsembri lõpuni," ütles Omniva pakiäri juht Andre Veskimeister.

„Palume vabandust kõigi ees, kelle saadetis on meie süül viibinud. Teeme varahommikust hilisõhtuni kõik, mis meie võimuses, et probleemidest jagu saada," sõnas Veskimeister.

Hilinemise taga on suurenenud pakkide maht

Hilinemised on Veiskimeistri sõnul olnud tingitud kahest peamisest faktorist. „Esiteks, seoses aasta lõpus massiliselt saabuma hakanud saadetistega ning teiseks, hiljutise kolimisega uude logistikakeskusse ja sellega kaasnenud ümberkorraldustega. Kuigi kolimisprotsess on tänaseks lõppenud ja uus sorteerimisliin töötab juba võimsamalt kui eelmine, siis võib seoses suurte ümberkorraldustega ning saabunud jõulueelse perioodiga esineda siiski mõningaid kõrvalekaldeid teenuse kiiruses," selgitas ta.

Selline olukord pole Veskimeistri sõnul tavapärane ning klientide pahameel on igati õigustatud. „Taastame tavapärase teenusekvaliteedi võimalikult ruttu. Kolimine novembrikuus oli aga möödapääsmatu, sest tänaste mahtude juures oleksime vanas keskuses veelgi rohkem hädas," ütles ta lisaks.

Leevendus uutest automaatidest

Veskimeistri sõnul on jooksvalt oodata olukorra leevenemist juba paigaldatud 80 uuest pakiautomaadist, mis aitavad ülemahtusid leevendada. Paigaldamist ootab veel 20 uut pakiautomaati.

„Lisaks tasub klientidel oma piirkonna uutel automaatidel silma peal hoida, sest paljud uued automaadid on paigaldatud just tänaste kõige populaarsemate automaatide lähedusse - võimalik, et uus automaat asub palju mugavamas kohas, kui vana ülekoormatud automaat," oli Veskimeister lootustandev.

„Saabuvate jõulumahtudega toimetulemiseks ning olukorra lahendamiseks oleme abiks võtnud ka ligi poolsada inimest," ütles Veskimeister.

Tavapärase teeninduse taastamise nimel töötavad kõik Omniva inimesed - pakkide kohaleviimisel on abiks käinud ka ligi 100 nõnda nimetatud kontorikullerit, kes igapäevaselt kullerina ei tööta. „Seoses suurenenud mahtude ning osade saadetiste hilinemistega on paraku ka Omniva klienditeenindus ülekoormatud, mistõttu võivad ooteajad olla tavapärasest pikemad," hoiatas Veskimeister ette.

Viivitusi tekib eriliste pakkidega

Pikemalt seisma jäänud saadetiste osas on olukord paranemas. „Kuigi uus liin saab jooksva pakivooga juba väga võimekalt hakkama, siis probleemseteks juhtumiteks on olukorrad, kus pakk on ühel või teisel põhjusel tavaprotsessist kõrvale kaldunud. Põhjusteks võib siin olla näiteks erimõõduline või -kujuline saadetis, kortsunud või kahjustatud aadresskaart või muul moel tuvastamatud paki andmed."

„Lühemad viivitused paki kohalejõudmised võivad esineda näiteks juhul kui sihtkoha pakiautomaat on pakke täis. Sel juhul täidetakse pakiautomaati mitu korda päevas, et võimalikult palju saadetisi võimalikult ruttu siiski pakiautomaati ladustada," tõi Veskimeister näite.

Omniva palub klientidel oma saadetis pakiautomaadist võimalikult kiiresti välja võtta, et saaksime selle kohe uuesti täita. Paratamatult võib suuremate mahtude tõttu see olukord meid saata detsembri lõpuni.