"Eesti e-poodide puhul on reegliks see, et kõik saadetised, mis on neljapäevaks e-poe poolt Omnivale üle antud jõuavad ka enne jõule saajateni," lubas Omniva pressiesindaja Mattias Kaiv.

"Teeme omalt poolt kõik, et maksimaalselt pakke jõuludeks kohale jõuaks, selleks viime erandkorras veel viimaseid jõulueelseid pakke kohale ka pühapäeval, 23. detsembril, tavapäraselt pühapäeviti pakivedu ei toimu," kinnitas Kaiv.

"Rahvusvaheline saadetiste voog liigub jätkuvalt mõlemal suunal, nii sisse kui välja, ning need saadetised, mis on tänaseks Eestisse jõudnud, jõuavad ka enne jõule saajateni," sõnas Kaiv. Ta lisas aga, et täna välismaalt tellimust tehes, jõuab see saajani siiski alles pärast jõule.

Valest pakist tuleks Omnivale teada anda

Olukorrad, kus saaja saab vale paki, on Kaivu sõnul harvad, kuid neid siiski aeg-ajalt esineb. "Selliste olukordade puhul räägime siiski tõesti üksikutest juhtumitest kümnete tuhandete saadetiste hulgas," täpsustas ta.

"See, et pakikapp avaneb kellegile muule, kui paki saajale, on võimalik vaid kahel juhul. Esimesel juhul on tegemist veaga telefoninumbris. Sel puhul saab paki kohalejõudmise sõnumi teine inimene. Juhul, kui inimene saab pakiautomaadist paki, mis on adresseeritud kellegile teisele, siis on parim lahendus, see viia lähimasse postiasutusse," rääkis Kaiv.

Seejärel võetakse saatjaga ühendust, et parandada viga telefoninumbris või leida muu lahendus saadetise saajani toimetamiseks. Kaivu sõnul on esinenud ka juhtumeid, kus heatahtlik inimene, leiab ka ise õige paki saaja üles.

"Teisel puhul on tegemist olukorraga, kus õige paki saaja on käinud saadetisel järel, avanud kapi, kuid pole sealset saadetist mingil põhjusel soovinud ning on ukse uuesti sulgenud, jah, selliseid olukordi esineb," tõdes Kaiv.

Seejärel loeb pakiautomaat kapi tühjaks olevat, mistõttu võib järgmisele pakisaatjale avaneda seesama kapp, milles on mittesoovitud saadetis.