Puhkaja sõnul hakkas laupäevane reis juba algusest peale viltu vedama, kuna lend Kanaaride kõige idapoolsemalt saarelt väljus tunniajase hilinemisega.

"Edasi sujus pool lennust meeldivalt, kui ühtäkki keset lendu teatati, et tiheda pühadeaegse lennuliikluse tõttu oleme sunnitud tegema vahemaandumise Kopenhaagenis ning piloodi ja meeskonna töötunnid on täis saamas," kirjeldas puhkuselt naasja.

"Meid pidi ees ootama uus meeskond ning olles lõpuks maandunud ning istunud mõnda aega infosulus, teavitas meeskond, et hetkel toimub lennuki tankimine ning jätkame koheselt lendu. Kes aga meid ees ei oodanud oli uus meeskond ning ca 15 minutit hiljem teavitati, et reisi jätkamine pole siiski võimalik ning kõigile jagati kümne euro väärtuses voucher, mida restoranis kasutada," jätkas reisija.

Uus meeskond saabus ca kolm tundi hiljem ning pärast pikka ootamist õnnestus inimestel lõpuks reisi jätkata.

Kui eelnev kirjeldus langes ilma sisulise erinevuseta kokku laupäeval ilmunud loo kirjeldustega, siis tänases loos katsumusi kirjeldav lugeja päris infot ka Kopenhaageni lennujaama töötaja käest.

"Sealt selgus hoopis, et meie lennukis oli pagas valesti paigutatud, lennuk üle koormatud ning antud kütusega poleks enam Tallinnasse välja vedanud. Ilmselt liiga vähene kütusekogus või oludega mitte arvestamine oligi põhjuseks, miks tuli teha vahemaandumine. See põhjustas omakorda ka tööaja lõhkiminemise," selgitas reisija.

Tallinna lennujaama saabuti lubatud 20.30 asemel hoopis 02.00 öösel. "Pea kõigi reisijate nägudest võis välja lugeda üsna suurt pettumust ning nördimust SmartLynxi teenuses."

Smartlynx pole omapoolset kommentaari edastanud.