Tihti saame lugeda olukordadest, kus kliendid käituvad halvasti supermarketite töötajatega, kuid jõululaupäeval sai üks Prisma klient tunda vastupidist.

„Sõitsime 24.12 jõuluõhtult, kell 22.00 tagasi Tallinna. Linna jõudes teatas mu 5-aastane poeg, et tal on kõht tühi. Arusaadavalt oli läinud õhtu kogu aur kingitrallile ja söömiseks mahti ei jagunud. Nüüd aga olles tagasi koduteel, läks see mure aina teravamaks, millele järgnes nutt ja kisa,” kirjeldas murelik ema.

„Teades, et kodus midagi süüa väga ei ole, otsustasin auto peatada Tartu maanteel Sikupilli Prisma marketi ees ja tänada mõttes häid inimesi, et üks pood jõuluõhtul avatud on (Sikupilli, Mustamäe ja Lasnamäe Prismad on avatud ööpäevaringselt – toim). Poes sisenesime otsejoones jogurtiriiulile ja võtsime kaks topsi jogurtit, millest lapsele enne magama minekut õhtusöögiks piisas.”

„Suundusime kassade juurde ja teadlikult valisin juba mõttes kassa, mis on Prismal spetsiaalselt mõeldud väikelaste vanematele. Jõudes antud kassa juurde, selgus, et järjekord on silma järgi hinnates vähemalt 50 minuti pikkune.”

„Vaatasin inimesi ja nende meeletuid toidukraami täis kärusid ja oma kahte jogurtitopsi ning otsustasin kasutada Prisma poolt lahkelt pakutud eelisõigust lastekassas ehk siis suure kirjana on antud kassa juures silt: „Lastega peredele eelisõigus.” Võtsin julguse kokku, seisin oma 5-aastase lapsega kassapidaja juurde ja küsisin, kas mul on võimalus lapsega ette tulla?”

Selle peale teatas kassapidaja, et ei saa ning hetkel see kehti. „Tekib küsimus, kas lastega peredele kehtib eelisõigus vaid siis, kui järjekorda kassas ei ole? Teise koha pealt, miks selline lahendus on välja pakutud, kui see ei toimi?”

Naine ulatas oma jogurtid müüjale ja asus lahkuma. „Tundsin end halvasti, et kõik halvasti läks. Viimase lahendusena mõtlesin veel infotöötaja poole pöörduda, et saaksime oma jogurtid siiski ostetud ja ei pea tund aega unise lapsega järjekorras seisma,” rääkis naine. Ta lisas, et kõikides kassades, kaasaarvatud iseteeninduses olid järjekorrad pikad, umbes tunni pikkused.

„Selgitasin olukorda infotöötajale, kes teatas, et neil poes lastekassasid ei ole, ega soostunud mind aitama,” oli väikelapse ema pettunud. Lõpuks täitis ta enda kaebusega avalduse poe juhtkonnale, kuid pole seni vastust saanud.

Olukorda kommenteerib Prisma Peremarket AS kommunikatsioonijuht Piret Lankots:

Sildid, mis on lisanud lastekassade juurde, on soovituslikud ja eeldavad kõigi klientide mõistvat ja empaatilist suhtumist väikelastega poes olevate vanemate suhtes. Kaupluse personalil pole võimalust järjekorras korda looma hakata, saame kassas vaid tänada neid, kes omaalgatuslikult lastega peresid endast ette on lasknud.

Antud juhtumi oleksime saanud sujuvamalt lahendada, kui klient oleks oma kahe tootega infoletti pöördunud. Oleme erandkorras infolettides tasumist võimaldanud ja kuna nn ekspresskassa vajadus on ilmselge, oleme nüüd ka oma kõigis kaupluses muutmas infoleti toimimise tava. Uut laadi infoletid, mis toimivad juba Kristiine ja Mustamäe Prismades, asuvad kassaliinide keskel ning sealsed töötajad saavad väiksemate ostudega kliente alati aidata.

Prisma on ainus pood Eestis, kes on loonud lastega peredele mugavamaks poeskäimiseks erilahendusi. Pakume tasuta puuvilja, karusellisõitu ja unikaalset lastekassa teenust, kus lastele on rajatud trepiastmed kauba kassalindile panemiseks kui ka kauba kotti panemiseks. Lastekassa kõrval on mängusein, kus laps saab järjekorras seismise asemel aega viita.