Eelmise aasta septembris maksis Delfi poole pöördunud lugeja koju toidu toomine 5.90 eurot. Jaanuaris koju tellimust teha soovinud klient avastas, et samast kohast tellimise hind on tõusnud 12.90 euroni, mis teeb hinnatõusuks üle saja protsendi eelnevast hinnast.

„Nüüd, kui Mychefi enam kulleriteenuse turul ei ole, on senine Wolti fikseeritud kullerihind kui pühitud," spekuleeris lugeja hinnatõusu kommenteerides. Konkurentkullerfirma Myshef lõpetas tegevuse 16.12.2018 päevapealt ja ei selgitanud seejuures ei klientidele ega partneritele enda tegevuse lõpetamise tagamaid.

Wolt Eesti OÜ Baltikumi tegevdirektor Liis Ristal - tegemist oli süsteemi veaga, 69 klienti saab raha tagasi

Antud juhul oli Ristali sõnul tegemist süsteemi veaga, mille põhjuse tuvastamisega Wolt tegeleb. "See võis olla tingitud aastanumbri vahetusest. Oleme selle praeguseks ära parandanud ja vabandame klientide ees," sõnas ta.

"Kokku puudutas viga 69-t klienti, kes saavad raha tagasi ja vabanduseks tasuta kojutoomise. Saadame kõikidele klientidele ka vastava teate ja vabanduse," ütles Ristal. Tema sõnul puudutas viga kõikidest klientidest vaid 0,003 protsenti.

"Meie kojuveo hinnastamise mudel on selline, et esimene kilomeeter linnulennult maksab kliendile 1.9 eurot, iga lisanduv 250 meetrit on 50 senti. Oleme piiranud ka tasu ülempiiri, maksimum tasu kliendile on 7.9€," ütlest Ristal.

"Ehk siis, mida lähemal on restoran, kust klient tellib, seda odavam on hind. Sarnaselt taksoga, mida kaugemale klient sõita soovib, seda kallim on teenus," sõnas Ristal.

Võrdle samasse kohta tellimise hindasid lugeja saadetud fotodelt allpool.

Jaanuaris on hind võrredels varasemaga tõusnud: