Esiteks ei leia kliendi sõnul Elroni kodulehelt sõiduplaani vaadates infot selle kohta, kas tegemist on diisel- või elektrirongiga. Teiseks ei selgu sõiduplaani vaadates infot, et enne reisi tuleks osta pilet veebist või siis varuda rongist ostmiseks sularaha.

Seetõttu võibki rongi astudes sattuda olukorda, kus kaardiga piletit osta pole võimalik. Lisaks teatas lugeja, et temale vaadati sellepärast klienditeenindaja poolt viltu. „Üritasin Elroni rongis piletit osta ja piletimüüja teatas kõva häälega, et „Ah, teie olete siis piletita reisija, jah?" Müüja vastas, et elektrirongis kaardiga maksta ei saa," oli pahane klient talle osaks saanud kohtlemise pärast üllatunud.

"Jopenpuhh, kas peaksin minema vedurijuhi juurde ja küsima, "vabandust, kas täna sõidate bensiini või elektri peal?" ja ega muidugi ei koputa ka www.elron.ee keskkonnast leitav sõiduplaan mu ajusagaratele, et ma võtaks enne rongi istumist ette ristiretke pangaautomaadi juurde," viitas ta sellele, et paljud inimesed ei pruugi sularaha igapäevaselt üldse kasutada.

Viimasest annavad märku ka teised Elroniga reisinud inimesed, kes on sarnasesse olukorda sattunud. Näiteks on Delfile teada klient, kes on tekkinud probleemi tõttu olnud sunnitud rongist lahkuma.

Vastab Elroni turundus- ja kommunikatsioonijuht Mariis Adamberg:

Pangakaardiga saab sõidu eest tasuda kõikides Elroni diiselrongides, kuid kahjuks veel mitte elektrirongides. Peamiselt linnalähipiirkonda teenindavates elektrirongides pakume võimalust tasuda Elroni sõidukaardiga või sularahas, et klienditeenindaja jõuaks rohkem reisijaid kvaliteetselt teenindada.

Informatsioon, et elektrirongides ei ole võimalik kaardiga maksta on leitav nii Elroni kodulehel, perroonidel reisijainfo stendidel kui ka rongis sees. Sularaha puudumisel on rongides võimalik pilet soetada ka mobiiliga, kuid soovitame omalt poolt mugavaks pileti ostmiseks kasutada meie veebikeskkonda, kus pileti hind on 15% soodsam.

Kaardimakse võimekus tekib elektrirongidesse sel aastal, kuid täna ei ole veel kindel kuupäev teada. Hetkel on käimas sertifitseerimise protsess, mis tähendab nii süsteemi arendaja Ridango kui ka pankadevahelist õiguslike ja tehniliste nõuete kooskõlastamist.

Kahjuks ei ole meile konkreetse juhtumi osas pöördumist tulnud, mistõttu ei tea me konkreetse juhtumi üksikasju. Vabandame, kui klienditeenindaja kasutas ebaviisakat väljendit - klientidega ebaviisakas suhtlemine on lubamatu. Kuna Elronile pole teada, millal ja millisel reisil selline situatsioon oli, siis ei ole me paraku saanud ka klienditeenindajalt kommentaari paluda. Hindame väga klientidega otsesuhtlust, mistõttu palume klientidel efektiivsema lahenduse leidmiseks pöörduda otse Elroni poole.

Fotodel on näha sõiduplaan Elroni kodulehel. Näitena on valitud marsruut Kitseküla - Tallinn (Balti jaam).

Hea lugeja, vaata pilti ja avalda arvamust, kas info kaardimakse puudumise ning rongi tüübi kohta on piisavalt selge? Anna enda arvamusest märku kommentaariumis.