Eestis ja lähiriikides ainulaadset teenust pakutakse Tallinna lennujaama parkla äri- ja eraklientidele. Selle kasutamine on väga lihtne. Parkinud oma auto ükskõik millisesse Tallinna lennujaama parklasse, tuleb ainult tulla esindusse ja vormistada tellimus. Reisilt naastes leiab klient oma puhastatud auto samalt parkimiskohalt. Seejuures jääb parkimiskaart võimalike segaduste vältimiseks alati kliendi valdusse.

Wash&Fly põhipakett sisaldab nii sõiduki sise- kui ka välipesu. Lisateenuste hulka kuuluvad püsivahatamine, kohtpuhastus, nahksisu hooldus jm. „Kliendi soovil pakume paketi juurde tasuta pisiteenuseid, milleks on näiteks esiklaasi vahatamine, uksetihendite töötlemine ja klaasipesupaagi täitmine,“ rääkis esinduse juhataja Leonid Lorents.

Ettevõtte hubases esinduses saavad kliendid nautida kohvi ja suupisteid ning rentida reisile täiesti tasuta kaasa raamatuid ja iPade, mis on sisustatud huvitavate ajakirjade ja raamatutega. Vajadusel on võimalik rentida kõrvaklapid ja tegevuseta ei jäeta ka lapsi.

Wash&Fly esindus on avatud kliendile iga päev kella 5–23. Muul ajal saab klient oma autovõtmed kätte Cleveroni automaadist, sisestades unikaalse koodi.

Teenuseoperaator on Mündipesula, mille iseteeninduspesulad tegutsevad juba üle viie aasta. Kokku on neid praegu üle Eesti kaheksa ja sellel aastal plaanitakse avada veel kolm teeniduspunkti.

Uuest premium-autopesust saab rohkem lugeda kodulehelt www.washandfly.ee.

Jaga
Kommentaarid