Jaanuaris alanud dokkimise käigus uuenes laeval täielikult senine kohvik, mis sai uue Fast Lane kontseptsiooni, värskenduskuuri tegi läbi laeva Grande Buffet restoran ning uue visuaalse lahenduse ning teeninduskontseptsiooni sai laeva šõubaar Starlight. Lisaks vahetati laeva reisijatealadel välja vaipkatted ning värskendati restorane, baare, kauplusi, koridore ja kajuteid.

Tehnilise poole pealt tehti ära väga mahukas töö ja vahetati välja laeva peamiste käiturite reduktorid ning paigaldati uuema generatsiooni veel rohkemate kasutusvõimalustega jõuülekande seadmed, mis parandavad laeva manööverdusvõimet ning suurendavad efektiivsust.

„Pikem kuuenädalane dokis viibimine andis meile sel korral võimaluse teostada mitmeid korralisi ja plaanilisi töid, mis kõik suurendavad reisijate mugavust ning muudavad meie tegevuse säästlikumaks ja keskkonnasõbralikumaks,“ lausus Tallink Grupi laevateeninduse juht kapten Tarvi-Carlos Tuulik.

Tallink Grupi laevadest on selle aasta algul korralises hoolduses käinud juba neli: lisaks Baltic Queenile ka kontserni Tallinna–Helsingi liini teenindav Star ning Soome ja Rootsi vahel kurseerivad Silja Symphony ja Galaxy. Oma korralise hoolduse järge ootavad veel Tallinna–Stockholmi liini laev Victoria I ja Riia–Stockholmi liinil sõitev Isabelle, mis lähevad dokki märtsis ja aprillis. Viimase viie aasta jooksul on Tallink oma laevade uuendusprogrammi investeerinud ligi 80 miljonit eurot.