„Oleme selleks pikalt ette valmistanud, et kliendid saaksid toitu osta oma kaasavõetud karpi,“ sõnas Rimi vastutustundliku ettevõtluse spetsialist Katrin Bats. „Räägitud on nii Veterinaar- ja Toiduameti kui ka Tarbijakaitsega. Ühtlasi on ettevalmistuse saanud meie müüjad. Loodan, et aitame vähendada keskkonda kurnavat plastikogust ning nakatame eeskujuga ka teisi jaekauplusi.“

Samuti ei leia Katrin Batsi kinnitusel ükski Rimi klient oma postkastist märtsi kolmel viimasel nädalal ühtegi Rimi reklaampakkumist: „Oleme otsustanud jätta paberile trükitud reklaamid keskkonnakuul ainult kauplustesse. Kutsun meie kliente üles hoolima loodusest ja tegema oma ostukohavalik märtsikuus sõltumata sellest, kas kliendileht tuleb postkasti või mitte.“ Vastutustundliku ettevõtluse spetsialist tuletab digiusku eeslastele meelde, et soodushinnad on nähtavad kõikides Rimi digikanalites.

Tänavuses kampaanias on suur roll kanda Kuressaare Rimidel – nimelt ei müüda märtsikuus neis kauplustes suuri kilekotte ning tasulised on ka õhukesed kilekotid. „Kuna Saaremaal on varemgi mängitud mõttega, et miks ei võiks olla saar kilekotivaba, siis otsustasime Rimiga härjal sarvist haarata ning teha eksperimendi korras esimese sammu, korjates Rimi keskkonnakampaania ajaks müügilt suured kilekotid ning muutes tasuliseks õhukesed kilekotid, mida võib jagada tasuta hügieeni tagamise eesmärgil. Õhukese kilekoti hind on märtsis Kuressaare Rimides viis senti,“ rääkis Bats

„Nii oma karbis toidu ostmine kui ka puu- ja köögiviljalettide juures olevate õhukeste kilekottide tasuliseks muutmine on mõlemad esialgu alles katsetused,“ märkis Bats. „Kui saarlased võtavad tasuliste kilekottide idee hästi vastu, siis usun, et lähitulevikus võivad Rimides tasulisteks muutuda kõik hügieeni eesmärgil seni tasuta antavad kilekotid. Kuressaare Rimides õhukestelt kilekottidelt kogunenud müügisummast poole annetame aga „Teeme ära!“ ülemaailmse koristuspäeva jaoks."