Delfi poole pöördus lugeja murega, et Luminori internetipanka ei ole võimalik siseneda. "Luminori internetipank juba pea terve päeva maas olnud. Infotelefonilt mõistliku põhjust ega tööle saamise aega teada ei saanud," oli lugeja nördinud.

"Tõepoolest on meil täna esinenud osadel klientidel tõrkeid internetipanga kasutamisel, tegeleme nende kõrvaldamisega," kinnitas Luminor Groupi korporatiivkommunikatsiooni juht Hedwig Meidra.

Luminori kodulehel olevas klienditeeninduse aknas kinnitas klienditeenindaja samuti, et täna on esinenud tõrkeid internetipanga kasutamisel, kuid praeguseks on viga parandatud.

"Palume vabandust klientide ees, keda see on puudutanud. Tegemist on tehnilise tõrkega. Teavituse selle kohta oleme lisanud ka oma internetipanga sisselogimislehele," rääkis Meidra.