Kasulik kirjutas kolmapäeval, et Odavlennufirma SmartLynx ei järgi lennuhüvitiste väljamaksmise alustõdesid, mis on kehtinud lennunduses enam kui 14 aastat ja ei täida tarbijavaidluste komisjoni otsust tasuda tühistatud lennu eest reisijale lisaks hüvitisele. Lisaks esines lennufirma suhtluses reisijaga katkendlikkust ning eksitavat viitamist isikuandmete kaitsele.

“SmartLynxi sattumine tarbijavaidluste komisjoni musta nimekirja teeb murelikuks kõiki reisikorraldajaid ja oleme esitanud lennufirmale päringu, et saada selgitusi juhtunu tagamaadest,” ütles Novatours OÜ turundus- ja suhtekorraldusjuht Olev Riisberg.

Novatours jälgib Riisbergi sõnul hoolega kõike seda, mis seotud koostööpartneritega ja sihtkohtadega. “Meie jaoks on oluline eelkõige klientide turvalisus ja koostööpartnerite poolt pakutava teeninduse kõrge kvaliteet,” lisas ta.

“Lennufirma SmartLynx Airlines teeb koostööd mitme reisikorraldajaga ning mainitud tarbijakaitsejuhtum ei ole otseselt seotud Novatoursiga. Kaebuse üksikasju teadmata ei saa me sellele anda omapoolset hinnangut,” rääkis Riisberg.

Küsimusele, kas olukord võib pakka küsimuse alla koostöö jätkumise SmartLynxiga, Riisberg vastust ei andnud.