SmartLynx Estonia vabandab klientide ja partnerite ees ning kinnitab, et võtab kõiki kaebusi seoses lennuhilinemiste ja tühistamistega väga tõsiselt.

"Juhtum lennufirma sattumisest Eesti tarbijavaidluste komisjoni musta nimekirja sattumisest tekkis õnnetu vahejuhtumi ja kehva kommunikatsiooni koosmõjul. Vabandame klientide ees," rääkis SmartLynxi tegevjuht Žygimantas Surintas.

SmartLynxi sõnul on alati kõik lendude tühistamise või hilinemisega seotud kompensatsioonid ära makstud ning musta nimekirja sattumine oli lühiajaline ning seotud õnnetu juhtumiga.

Segane kommunikatsioon

Lennukompensatsioone väljanõudmisega tegeleva ettevõtte Flagito esindas reisijat tarbijavaidluste komisjonis nõudes SmartLynx Airlines Estonia vastu seoses 20.01.2018 toimunud lennuga MYX525 TallinnSalzburg. Lend tühistati paar päeva enne väljumist ning pakuti asenduslendu, mis jõudis Salzburgi hiljem, kui 4 tundi pärast esialgselt planeeritud saabumisaega.

Esialgu pöördus reisija SmartLynxi poole ise, kuid see lõppes segadusega. Kompensatsioone välja nõuda aitav ettevõte Flagito põhjendas vaide ära ning esitas selle tarbijavaidluste komisjonile lahendamiseks. Esialgu vaidles SmartLynx nõudele vastu, tuginedes asjaolule, et reisijat teavitati lennu tühistamisest.

Pärast selgitustega tutvumist nõustus SmartLynx reisijale tasuma 400 eurot, kuid keeldus ebaseaduslikult kõrvalnõuete, s.t sissenõudmiskulude ja viiviste tasumisest.

Tarbijavaidluste komisjon tegi 25. veebruaril otsuse, millega rahuldas reisija avalduse täies ulatuses. Kuna SmartLynx tarbijavaidluste komisjoni otsust 30 päeva jooksul täies ulatuse ei täitnud, lisati SmartLynx tarbijavaidluste komisjoni nn „Musta nimekirja“.

Ettevõttete nimekirja, kes ei täida tarbijavaidluste komisjoni otsuseid saab näha SIIT.