„Piirikaubanduse kuldajad on möödas ning vähemalt meie oma ettevõttega oleme keskendumas Eesti siseturule. Esimese kvartali ja aprilli müüginumbrid kõnelevad enda eest – sisuliselt on kaks varianti, kas Eesti rahvas on hakanud vähem alkoholi tarbima või ostetakse seda Eestist ning vähem piiri pealt. Esimest varianti ma väga ei usu, “ kommenteeris olukorda Visnapuu.

Visnapuu hinnangul on rahval vaibumas esimene suur õhin, mille najal käidi justkui protesti märgiks piiri pealt alkoholi ostmas: „Elatustase on kasvamas ning inimestel pole enam motivatsiooni näha nii palju vaeva ja sõita näiteks Tallinnast teise Eesti otsa alkoholi järele. Eks oma rolli mängib kindlasti ka kütuse tõusev hind. Siin ei ole kahtlustki, et siseturg eriti õlle osas on taastumas,“ ütles Visnapuu.

„See pole ainult minu nägemus asjadest, ka Läti kaupmehed räägivad aina tihemini piirikaubanduse vähenemisest, sest siseturg on neil stabiilne. Laias laastus ütleksin, et peamised kliendid on meil Lõuna-Eesti inimesed, kelle jaoks piir on lähemal ning kaugemalt tulevad need, kes ostavad tõesti hulgi ja neil tasub see ära. Kas see on kõik oma tarbeks või mitte, on omaette küsimus,“ ütles Visnapuu.

Piirikaubanduse kadumisse Visnapuu ei usu: „Kui piirikaubandus on juba kord tekkinud, siis ta naljalt ära ei kao.“