Kasvuturundusagnetuuri A-Neli juht ja asutaja Meelis Malk rääkis sellest, kuidas see kõik toimib, Turundusraadio saates.

Meelis Malki sõnul tegelevad ärikasvatajad mõõdetavate tulemustega, mida ei suuda enamasti pakkuda ei turundusjuhid ega reklaamiagentuurid. Häkkeritele tuleb omakorda appi startupmaailm ehk oskus aru saada, millised on kasvu suurimad piirangud ja neid ükshaaval eemaldada.

Mängleva kergusega võetakse appi Google Analytics ja hulk muid platvorme, mille abil igapäevaselt monitoorida ja mõjutada kindlaid võtmeindikaatoreid ja nende muutumist ajas.

Et juhid, kes vastutavad reaalsete tulemuste eest, armastavad neid inimesi, kes suudavad pakkuda praktilist ja mõõdetavat abi kasumi või kliendibaasi või mille iganes kasvuks, mitte aga neid, kelle suure töö ja kuluka panuse tulemused pole päris üheselt arusaadavad, ongi kasvuhäkkimisest saanud enimnõutud oskustesett üle maailma. Eestis, tõsi, on nad pigem tegutsemas märkamatult.

Meelis Malk on üks neist, kes on Eestis lühikese ajaga märkimisväärsete kasvudeni aidanud mitmeid ettevõtteid. Ta väidab, et kõige lihtsam on kasvada läbi hüpoteeside püstitamise ja nende kontrollimise väikese eelarve ja lühikese ajaperioodi tingimustes. Justkui sprintidena. Ja kui mingi hüpotees ei tööta, ei tähenda see läbikukkumist, vaid näitab vaid suunda kindlama edu poole.

Oluline selle juures on, et igal juhil oleks olemas oma sõber-indikaatorid ehk väga hästi mõistetavad arvandmed, mida mitu korda päevas 365 päeva aastas tähelepanelikult kontrollida.