Ehituspoodide kliendid nördinud: need suured aled on täielik jamps! Tavahinnad aetakse nii kõrgeks, et soodustusest pole mingit tolku

"Bauhofi lubadus anda allahindlust tavahindadest 25% ei ole kaugeltki see, mis ta paistab," alustab oma juttu Andres.
"Lisaks sellele, et Bauhofi hinnasildile märgitud hinnad on niigi teistest poodidest kõrgemad ja tellitavale ega ka allahindlusega toodetele discount ei kehti, selgub, et ka lubatud suur allahindlus ei
kohaldu mitte hinnasildil suurelt märgitud kliendikaardi hinnale, vaid pisikeses kirjas toodud ulmekõrgele tavahinnale," räägib ta.
"Kui võrrelda toodete lõpphindu, siis on tulemus masendav - oleksid nagu käinud suure allahindlusega kaupluses ostmas, aga maksid "igati tavalise Eesti ülepaisutatud letihinna". Ka ostutšekk on kaetud mingite kummaliste allahindlusprotsentide/loogikaga."
Bauhofi turundusdirektori Evelin Pae sõnul rakendub Bauhofis hooajaliselt supersoodustused, näiteks "kogu tavahinnaga kaup -25%“, mille puhul tuleb siiski arvestada, et see ei rakendu juba kehtivatele pakkumistele ning allahindluseid arvestatakse muudes kampaaniates mitte olevate toodete tavahinnast. "Juhul, kui klient siiski leiab kuskilt parema pakkumise, garanteerib Meistriklubi programmi liikmelisus võimaluse kasutada 10%-lise hinnakompensatsiooni võimalust läbi Parima Hinna Garantii programmi," sõnas ta.
"Pakume läbi Meistriklubi programmi konkurentsivõimelisi hindasid, mille tagame läbi regulaarse hinnamonitooringu. Tänu erinevatele kampaaniaformaatidele ja hooajapakkumistele, saavad meie kliendid lisaks laiale kaubavalikule nautida ka parimaid hindu," lisas Pae.
Ent kriitikat pole tulnud ainult Bauhofi kohta. K-rauta kliendi Antoni (nimi muudetud) sõnul ütleb tema kogemus, et nädalavahetuste permanentne 25-30 protsenti allahindlus on "täielik jamps". "Näiteks grillide puhul - K-Rautast leitud Weberi söegrillide erihinnad olid põhimõtteliselt (pluss-miinus viis eurot) samad, mis Grillimaailmas tavahinnad," kirjeldab mees.
"Väike lisatrikk veel nende pidevate kampaaniate juures - nende toodete puhul, millele suuremat soodustust ei taheta teha, pannakse juurde -5% märk," märgib Anton.
K-rauta turundusjuht Kristina Kovalkova vastas kriitikale, et kaupade hinnakujundus sõltub paljudest detailidest, näiteks sisseostuhinnast, sisseostukogusest, klientide ootustest kampaaniatele. "Iga poekett on oma hinnaotsustes vaba ja valitud strateegiad nii tavahindade kui sooduskampaaniate osas ongi erinevad. Kindlasti leiab K-rauta poodidest selliseid tooteid, mida mujal kas üldse pole või mida mujalt nii soodsalt ei saa," ütles ta.
"Ühe toote või tootegrupi hindade põhjal ei saa üldistusi teha," sõnas Kovalkova.
Hea klient! Mida arvad sina ehituspoodide soodukatest, on need poodi minemist väärt või on nagu need kaks klienti kirjeldasid - ehk siis täielik jama? Kirjuta oma kogemustest vihje@delfi.ee