„Hinnasiltide käsitsi muutmine on saaliteenindajatele väga ajamahukas töö,“ sõnas Rimi formaadijuht Jelena Koginova. „Lisaks ajakulule on etikettide käsitsi muutmisel suurem võimalus eksimusteks. Digitaalsete hinnasiltide puhul aga tehakse hinnamuutus ühe klikiga ning eksimisvõimalusi praktiliselt pole. Väga lihtne on sellise lahendusega muuta hindu ka sooduspakkumiste või kampaaniate ajal. Samuti ei tule ette neid olukordi, kus hinnasildi info ei ole sama, mis kassatšekil olev hind.“

Jelena Koginova lisas, et lõplik otsus digitaalsetele hinnasiltidele ülemineku kohta tehakse sügisel. „Kui Centrumi Rimi pilootprojekt õnnestub, siis hakkame elektroonilisi hinnasilte katsetama ka teistes kauplustes ning pole võimatu, et tulevikus võime üle minna ainult digitaalsetele hinnasiltidele – digiareng on üks osa Rimi strateegiast. Täna oleme saanud uute hinnasiltide osas teenindajailt ainult positiivset tagasisidet.“