23.05.2019, 00:07
Allahindlused Eesti moodi. Enne „suuri” soodustusi hüppab tavahind lakke ja soodushind on kõrgem kui vana tavahind
FOTO:
Sooduskampaaniad ei pruugi anda loodetud hinnavõitu, mõnel juhul on tavahind enne allahindlust üles krutitud.
Eestlased võivad vaid und näha suurtest, 90% allahindlustest, mis USA-s ja Lääne-Euroopas suurtel ostupühadel tarbijaid rõõmustavad. Meie allahindlused jäävad isegi ostupühadel tavaliselt 25–50% kanti. Hullemal juhul võib mõne poe suur allahindlus isegi tekitada tunde, et sind on haneks tõmmatud. Kas siis väikeste kirjade, kampaaniatingimuste või enne soodustust kõrgeks lükatud tavahinnaga.
Eriti häid näiteid leiab tehnika- ja elektroonikakauplustest, kus hindadega mängimine paistab üsna tavaline. Seda on lihtne kontrollida Hinnavaatlus.ee-st, kus graafik näitab iga toote kohta praeguseid ja varasemaid kõrgeimaid hindu.