Eestlased võivad vaid und näha suurtest, 90% allahindlustest, mis USA-s ja Lääne-Euroopas suurtel ostupühadel tarbijaid rõõmustavad. Meie allahindlused jäävad isegi ostupühadel tavaliselt 25–50% kanti. Hullemal juhul võib mõne poe suur allahindlus isegi tekitada tunde, et sind on haneks tõmmatud. Kas siis väikeste kirjade, kampaaniatingimuste või enne soodustust kõrgeks lükatud tavahinnaga.

Eriti häid näiteid leiab tehnika- ja elektroonikakauplustest, kus hindadega mängimine paistab üsna tavaline. Seda on lihtne kontrollida Hinnavaatlus.ee-st, kus graafik näitab iga toote kohta praeguseid ja varasemaid kõrgeimaid hindu.

Reaalne näide: üks elektroonikapood müüb LG 55-tollist LCD-telerit soodushinnaga 1200 eurot, mis on alla hinnatud 2800 euro pealt. Hinnavaatluse graafik näitab, et teler pole sellise hinnaga kunagi müügis olnud, kõrgeim hind läbi aja on olnud oli 2525 eurot.