Tähelepanelik klient tegi pildi kiividest, mis on pooleks lõigatud ja siis pakendatud plastist alusele ning kiletatud. Lisaks näeb fotol eraldi karpi pakendatud füüsaleid ja mureleid. Sotsiaalmeedias on fotot jagatud paari päeva jooksul üle 300 korra ning pildi all on üle 180 mureliku loodussõbra kommentaari.

Üks murelik inimene kommenteerib: "Wow, see on tõesti järgmine tase. Huvitav, millest selline lahendus.... et kiivi näeks atraktiivsem välja?"

Teine kommenteerib: "Kiivid, apelsinid jm kaotavad ju viimasegi c-vitamiinist kui need sedasi lahti lõigata ja ootele jätta."

"Miks on üldse vaja kiivisid pooleks lõigata ja neid üldse pakendada ? Ma ei näe siin mitte mingit ratsionaalset seletust. Päris halb hakkab."

"Märkasin ka seda lauakest Balti-Jaama Selveris ja kuna ise ka töötan puuviljaga tekkis küsimus, et milleks sellist vaeva näha? Lõigata ja mõne tunni pärast maha kanda. Vastuseks oli, et kliendil oleks mugav osta kaasa näiteks rongile ja inimesed pidid kasutama seda võimalust päris palju," rääkis veel üks murelik inimene.

Selver: tegemist oli isetegevusega

Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski edastas postituse all vabanduse. "Head kliendid, meil on kahju ja me vabandame. Tegemist on Selveri keti ühe kaupluse isetegevusega. Küllap ei tahtnud Balti jaama Selveri töötajad sellega halba, aga ketis laiemalt me nii ei tee ega ole kunagi juhendanud kauplusi selliselt puu- ja juurvilju pakendama."

"Pildil nähtu ei ole kindlasti see mõtteviis, mida Selver kannab. Täname kliente sellele tähelepanu juhtimast. Meie omakorda juhime kaupluses tähelepanu sellele, et selline pakkeviis ei ole mingil juhul lubatud," tõdes Veski vabanduses.

"Selver teeb igapäevaselt tööd selle nimel, et vähendada ühekordsete pakkematerjalide kasutamist. Teeme seda süsteemselt ja väga laiapinnaliselt. Mitte ainult seal, kus on klient, vaid näiteks ka logistikas," lisas Veski..

Veski sõnas, et möödunud aastal alustati projektiga, millega eesmärk on paigutada suurem enamus kauplustesse jõudvast kaubast korduvkasutatavatesse standardiseeritud transportkastidesse, et kaupluste ladudes tekiks vähem paber- ja kilejäätmeid.

"Samuti on meie kauplustes kilekottide hind paberkottide omast kõrgem, et soodustada inimesi rohkem paberkotte kasutama. Ainsa jaeketina pakume puu- ja juurvilja alal biolagunevaid kilekotte. Samuti otsime väga aktiivselt võimalusi tulevikus valmistoiduleti plastikpakendite asendamist biolagunevatega," selgitas Veski.