Vastupidi levinud arvamusele pole lisatud suhkrul ja tootes naturaalselt leiduval suhkrul keemiliselt vahet.
Foto: Priit Simson
Tootjad peavad suhkruga seotud hirme mõneti põhjendamatuks, ent trendidega tuleb kaasas käia.
Aprillis teatas Coca-Cola, et Fanta saab Eestis uue näo: joogis on nüüd kolmandiku võrra vähem suhkrut. Coca-Cola Balti Jookide avalike suhete juht Nele Normak märgib, et ettevõtte tootearenduses on selge fookus suhkrukoguse vähendamisel ning uute suhkruvabade toodete turule toomisel.
Coca-Cola samm Eestis on vaid üks osa üldisemast suunast. Samal kuul andsid Eesti suuremad toidu- ja joogitootjad teada, et 2020. aastaks vähendatakse jookidesse lisatud suhkrute hulka 10% ning 2025. aastaks 15% võrreldes 2015. aastal toodetuga.